Z powrotem

Forget about the passport

SITA revealed the new data from Passenger IT Trends Survey 2017 on passenger satisfaction and implementation of IT trends for airports and travel. The research has shown that more than 57% of customers would already welcome the innovations mentioned in the questionnaire.

So, what was that about? One of the topics discussed was, for example, Gemalto’s cyber security solution using biometric data of passengers. A passenger would be able to use a terminal where his identity would be tested using their fingerprints or retinal scan. Then, the passenger would receive a secure ID token they could use for their flight instead of their passport. This token would ensure that the passenger can board using self-operated gate or board the baggage without waiting. All this is done only by showing this token ID to the appropriate device. Other solutions mentioned in the questionnaire included, for example, real-time luggage tracking or flight notification pushed into the passenger’s phone.

For customers, these innovations would mean fewer waiting times, and airlines would reduce their costly delays. By implementing these IoT solutions, the expectations mentioned could become a reality in the near future. Research has shown that 91% of airlines intend to implement IoT for greater efficiency and customer satisfaction in the next 3 years.






więcej nowości

Nasz nowy wirtualny katalog anten

Przeglądaj nasz nowy wirtualny katalog anten na ekranie.

Pprzeczytaj więcej

SECTRON wkroczył w elektromobilność

W ostatnim artykule informowaliśmy, że w SECTRONie "wkroczyliśmy" w elektromobilność i skorzystaliśmy z oferty tytułów dotacyjnych Elektromobilność I. i Elektromobilność II. Zakupiliśmy pierwsze dwa samochody elektryczne a mianowicie Volkswagen ID.3 i Kia

Pprzeczytaj więcej

Jaký byl v SECTRONu rok 2020?

Rok 2020 se zařadil mezi ty náročnější ovlivněný především pandemickou situací. Začátek nového roku je příležitostí se ohlédnout za uplynulým rokem a zhodnotit, zda se nám podařilo naplnit cíle a předsevzetí, která jsme si nastavili. Jaký ten rok vlastně byl v rovině pracovní či rodinné? Pojďme se podívat, jaký byl uplynulý rok z pohledu SECTRONu.

Pprzeczytaj więcej

Jak vznikal firemní branding elektromobilu Volkswagen ID.3

SECTRON je na začátku přeměny firemní flotily na elektroflotilu. A to si vyžádalo i změnu grafiky nových vozů. Na jaký oříšek jsme narazili? A podařilo se nám jej vyřešit? Dovíte se v článku.

Pprzeczytaj więcej

Hotline: 599 509 599

Handel zagraniczny: +420 556 621 020, sales@sectron.cz

Szukamy odpowiednie wyniki.

Żaden wynik wyszukiwania.

Hotline: 599 509 599

Handel zagraniczny: +420 556 621 030, obchod@sectron.cz

Zapisz się do newslettera

Odsyłając formularz zgadzasz się z zasadami ochrony danych osobowych. .

Pro listování v sekci posuňtewprawo / wlewo
Pro listování v sekci posuňte wprawo / wlewo
Ostrzeżenie
Zamknąć